lördag 16 maj 2009

Till min ven, den danske

3 kommentarer:

Ingrid K sa...

haha Joel du är rolig du! Gillade den förra låten. Vi som inte är danskar har lite svårt att hänga med på denna;) skulle gärna lägga upp lite sång på min blogg men är inte så tekniskt bevandrad. man kanske kan få komma hem till dej och dina tekniksaker någon dag i sommar och spela in?
Sjöng i stämmor med engelskmannen från filmgruppen i tisdags bara random på stan. Vi sjöng Cat Stevens låt till hans gitarrkomp. Han vinner över dej i teknik:)

Jonna sa...

Underbart! Call me crazy, men danska är det vackraste språket jag vet. =)
En vacker dag packar jag min väska och simmar över sundet. Bort, bort, bort, till det förlovade landet av wienerbröd och pilsner.

johannes duelund sa...

klipper ER meget kloge.

, meget smukt Joel. :)