söndag 25 januari 2009

Vad hjorde man innan EMESSEN? Jobbade, förmodligen

Jeol
vill kunna tyska
ska börja läsa tyska hemma

Jessica
ääh

Jeol
har fett dataprogram som ska lära mig

data program

Jessica
kom in i en Ameliefrånmontmartre-våg alldeles försent i livet, kunde inte byta språk i sexan

Jeol
elakt, så går det när man inte hänger med i modet

när man inte har modet att hänga med

Jessica
vill hänga med modet

Jeol
vill hänga modet

Jessica
vill hänga med ett mod

Jeol
mord

Jessica
mördare

5 kommentarer:

Ida sa...

Nej vad smarta ni är!

Victor Malm sa...

tack o lov för msn, alltså

Joel Andersson sa...

M. ESSEN är min handklov, på tal om lov

Victor Malm sa...

själv har jag lite lov imorgon

Joel Andersson sa...

Jag får låv att jobba på mitt lov, för det är studiedag på sefyra men jag har minsann att göra i alla fall och måste pallra mig upp till skolan runt älva och göra själ för min lön, som bara är ett lån (för allt ska ju tillbaks igen!)