torsdag 13 november 2008

Saker att göra halv tre på natten...

Vad gör man en dag när ens fru lämnar en och åker till Stockholm en vecka på forskningsresa och man känner hur en elak sjukdom sakta men säkert vinner över kroppen? Jo, man träffar goda vänner, dricker öl, och när man kommer hem på natten BAKAR MAN SCONES!!! Jag var på gott humör klockan halv tre i natt, och kände mig extra kreativ. Jo, jag var också ganska berusad och förvirrad och pladdrade lite väl mycket för att det skulle vara sevärt... Njut av den fantastiska musiken istället!


8 kommentarer:

Anonym sa...

Haha...lysande Joel!

Gör det något om jag lägger till dig på min blogroll?

Hoppas på fler roliga filmer och intressanta inlägg!

Mvh/// Cristian, från rörlig bild :)

chr. sa...

HAHAHA! :D Det är fint att se vad du gör när du är ensam hemma. Och hur kommer det sig att du måttade mjöl och mjölk men inte de andra sakerna?

Anonym sa...

Christina, jag funderade också på detta. Hahaha! En väldigt fin film:)

Joel Andersson sa...

Cristian: tack! det får du gärna göra, jag brukar knacka på på din blogg då och då också! :)

Det kan eventuellt dyka upp fler filmer. :D

chr: så går det när ingen säger åt mig att gå och lägga mig. ;)

chr & jonna: det är synd att jag var tvungen att stryka mitt prat, för jag diskuterade just måtten, men hela inspelningen med ljud landade typ på en timme eller så, pladdrade för mycket. Kontentan var iaf att det viktigaste måttet nog var bakpulvret, som jag iofs sedan glömde måtta i vilket fall. Och att jag hela tiden repeterade högt för mig själv att det är känslan och kärleken som är det viktiga. Men varför just mjöl och mjölk vet jag inte, det kändes kanske roligast? :)

Filippa Blug sa...

Åh fin film :@

Filippa Blug sa...

Vill coskå vara så cool :@

Anonym sa...

Vad är det för låt?

Joel Andersson sa...

Bab's Three Bips & A Bop spelar Opp Pop A Da!