torsdag 19 februari 2009

Mina favoritbloggar - del 1

Hej, jag gör en lista. Jag ska lista mina favoritbloggar. Jag börjar med en där jag själv, jag är cool, har varit med på bild två gånger. Sådant ska premieras. Men bortsett från min medverkan är den helt fantastisk och gör mig ofta bara stum av tyst beundran, detta är en blog med klass utan den där blogsjälvmedvetenheten som annars genomsyrar detta internetuella fenomen. Det är en rik blogg med fattiga medel. Texterna kryper som jag önskar att mina kunde krypa. Bilderna dryper som jag önskar att mina kunde drypa. Bloggen är:

INNOCENTWHENYOUDREAM,

Och här är några bilder på mig och Christina från bloggen, att skådas av alla er som inte orkar resa med hypertexttåget just nu (gör det någon gång, det är värt det!):

1 kommentar:

Anonym sa...

nej men håhå vad fint! nu länkar jag till dig, bara så att du vet. rena rama bloggjulafton ju.