söndag 1 mars 2009

1 mars

Jag luktar numera lavendel istället för liljekonvalj, och jag gillar detta bättre. Jag har varit i Stockholm och köpt:

1 st skjorta med ett moln på
1 st kofta för tjejer från monki som jag ändå tänker ha, men dela med chr
1 st klarblå kavaj/kofta från weekday

Idag har jag och Christina och Viktor haft FEL-möte och planerat vår SF-antologi vars deadline går ut i natt. Det kommer bli en fruktansvärt rolig sak att ha gjort. Jag ser väldigt mycket fram mot att få se den i tryck. FEL2 går fortfarande lite långsamt hos grafikern som fick en massa belastande skolarbete som var tvunget att gå före, men det är i alla fall igång och på väg. Vågar dock inte sia om hur många dagar till det rör sig om innan vi kan skicka den till tryckeriet.

Idag har jag skrivit mycket på min egen sf-text som jag tycker är det bästa jag har skrivit hittills, ironiskt nog (på något sätt ÄR det ironiskt och inte bara Alanis Morisett-ironic).

Nu äter jag och Chr sen middag, wok blire.

Imorgon blir en spännande dag på flera olika sätt. Heja.

1 kommentar: