måndag 2 mars 2009

Mina favoritbloggar - Del 3


Så har jag kommit till del tre i denna serie länkar som erbjuds helt gratis, och i och med den opartiska siffran tre kan jag med gott samvete länka till min fru Christinas blogg utan att det känns tvunget eller konstlat. För visst pratar vi mest helatiden, men ändå är det fint att kunna logga in på hennes blogg och även där stå i dialog med denna människa som varje eviga dag fyller mig med skaparglädje, nyfikenhet, utmaningar och glädje. Bloggfenomenet har vunnit en plats i mitt hjärta, det är ett så fint sätt för människor att skapa sig bilder av sig själva, och ytterligare en bild av Christina är helt fantastiskt för mig och för er att ställas till bjuds inför. Ta emot ytterligare en blogg som jag ser till att besöka flera gånger om dagen!


Sen att jag är med på några hörn är ju som sagt alltid ett plus! Håll utkik efter fler delar i den här serien framöver, och jag tar alltid tacksamt emot tips på nya bloggar att spana in.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Min blogg är hemskt intressant, är ledsen över att du inte frågat om lösenordet till den :@

Joel Andersson sa...

Ge mig!!!